kancelarsky-nabytek.infoblog.cz

Jak správně a efektivně vybrat nábytek do kanceláře, nebo pracovny?

Publikováno 03.02.2021 v 08:15 v kategorii Kancelářský nábytek, přečteno: 63x

Chystáte se zařizovat Vši novou kancelář, nebo pracovnu? Pak byste měli vzít do úvahy několik důležitých faktů, díky kterým se Vám v ní bude lépe pracovat, a budete výkonnější. Každý samozřejmě chceme fungovat v hezkém prostředí a kancelář není výjimkou, nicméně při nákupu kancelářského nábytku a dalších doplňků je třeba dbát i na další aspekty.

Rozložení nábytku v kanceláři, nebo domácí pracovně


Dříve, než se začnete poohlížet po jednotlivých kusech nábytku je vhodné si udělat představu o tom, jak budou v místnosti rozmístěné a jaké rozměry mohou mít tak, aby se účelně vešly do místnosti. Pokud je to alespoň trochu možné, tak umístěte pracovní psací stůl k oknu, kde je hodně světla- to Vám bude dodávat energii a motivovat Vás do práce. Stůl by měl být v ideálním případě u zdi a Vy byste měli pohlížet ven z okna, aby Vám slunce nesvítilo do obrazovky počítače a nezpůsobovalo odlesky. Pokud máte navíc za oknem výhled do zeleně, pak je situace naprosto ideální, protože ta uklidňuje tělo, mysl i unavené oči. Kancelářský stůl pořizujte spíše větší, než menší a ideálně se šuplíky, nebo úložnými policemi- uvidíte, že se Vám nakonec všechny tyto prvky budou hodit.


Kvalitní nastavitelná kancelářská židle je základ


Pokud budete trávit dlouhé hodiny sezením u PC, pak je naprostým základem kvalitní kancelářská židle. Určitě vybírejte z ergonomických modelů pokud možno z prodyšných materiálů (kůže a koženka sice působí reprezentativně, ale jsou vhodné spíše jen pro krátké sezení). Důležitá je také nastavitelnost kancelářské židle tak, aby Vám sedla přesně na Vaši postavu. Velmi pěkné kousky můžete najít například na x-nabytek


Ostatní nábytek v kanceláři musí být především praktický a vhodně rozmístěný


Určitě nezapomínejte ani na ostatní kancelářský nábytek jako jsou nejrůznější skříně, otevřené skříně a regály například na šanony, nejrůznější katalogy apod. Snažte se mít běžně potřebné dokumenty při ruce a dostupné z Vašeho pracovního místa bez vstávání ze židle. Pro běžně používané dokumenty, šanony a různé materiály volte otevřené skříňky, pro uložení nejrůznějších potřeb, které nevyužíváte na denní bázi můžete volit kancelářské skříně uzavřené.